مدرسة بيلا الاعدادية بنات
مرحبا بالزائر نرجوا ان تقضى وقت ممتع معنا فى المنتدى ونرجوا ان تصبح عضوا فاعلا فى المستقبل

مدرسة بيلا الاعدادية بنات

منتدى تعليمى تربوى يعمل على ربط المدرسة بالتلاميذ واولياء الامور داخل وخارج المدرسة
 
الرئيسيةمدرسة بيلا الاعالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بداية انسانة جديدة
المشرفون
المشرفون


انثى
عدد الرسائل : 1349
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 15/07/2009

11042010
مُساهمةترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته







أحب أرحب بحبيبة قلبى العضوة الجديدة:ياسمين العربية





أشهد الله أنى أحبكِ فى الله يا ياسمينة العمر





شكرا لتلبية طلبى وتسجيلك بالمنتدى العزيز على قلبى





رحبوا معى يا أعضاء وعضوات المنتدى بحبيبة قلبى المهندسة ياسمين





ونتشرف بكِ يا م : ياسمين بانضمامكِ الى منتدانا العزيز





لقد أشتقت كثيرا الى موضوعاتكِ الحلوة

_________________
عربون الصفاء
البسمة هى السحر الحلال وهى اعلان الاخاء وعربون الصفاء ورسالة الود وخطاب المحبة
البسمة تقع ع صخرة الحقد فتذيبها وتسقط ع ركام العداوة فتزيلها
البسمة تحل حبل البغضاء وتطرد وساوس الشحناء
...(((تبسمك ف وجه أخيك صدقة)))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية :: تعاليق

رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الأحد أبريل 11, 2010 10:42 pm من طرف حنين عامر .عاشقة النبي
اهلا بيكى يا باش مهندسة
نورتى المنتدى
احنا مستنين نشوف موضوعتك
رائعة زى موضيع فاطمة ولا اى
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الأحد أبريل 11, 2010 10:48 pm من طرف IrOn MaN
اهلا بيكى يا باش مهندسه ياسميـــــــــن



نورتى المنتدى كله بتسجيلك معانا



ويارب المنتـــدى يعجبـــــك



وفى انتظار مشاركاتــــك ومواضيعــــك



اللى اكيد هتكون رائعه زى ما فاطمـــــه بتقول
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الأحد أبريل 11, 2010 11:20 pm من طرف عصفورة الجنة
اهلا بيكى ياجميل

فى المنتدى يارب يكون عجبك
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الأحد أبريل 11, 2010 11:37 pm من طرف Mr .Ashraf
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 1:00 am من طرف ياسمين العربية

بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا لكم جميعا على هذا الترحيب الرائع
و ان شاء الله اكون عند حسن ظنكم بي


لكم مني






رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 2:34 am من طرف لا امان لبشر
اهلا بيكي يا اخت ياسمين ويارب كوني سعيده معانا ونصيحه مني متسمعيش كلام حد والعين بالعين والسن بالسن والبادئ اظلم اخوكي ابراهيم ويااااااااااارب ترتاحي معانا ومتزهقيش مننا بسرعه ممكن يكون كلامي غريب بس هتفهميه
بعدين
واحنا مش هناخد بكلام حد وهنقدر نفهمك من مواضيعك
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 7:26 am من طرف Mr .Ashraf
قال تعالى فى سورة المائدة:


وَكَتَبْنَا عَلَيْهِمْ فِيهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ وَالْعَيْنَ


بِالْعَيْنِ وَالأَنفَ بِالأَنفِ


وَالأُذُنَ بِالأُذُنِ وَالسِّنَّ


بِالسِّنِّ وَالْجُرُوحَ قِصَاصٌ فَمَن تَصَدَّقَ بِهِ


فَهُوَ كَفَّارَةٌ


لَّهُ وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أنزَلَ اللّهُ فَأُوْلَـئِكَ هُمُ


الظَّالِمُونَ {45}


قال تعالى فى سورة البقرة:


يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِصَاصُ فِي


الْقَتْلَى الْحُرُّ بِالْحُرِّ


وَالْعَبْدُ بِالْعَبْدِ وَالأُنثَى


بِالأُنثَى فَمَنْ عُفِيَ لَهُ مِنْ أَخِيهِ شَيْءٌ


فَاتِّبَاعٌ


بِالْمَعْرُوفِ وَأَدَاء إِلَيْهِ بِإِحْسَانٍ ذَلِكَ تَخْفِيفٌ


مِّن


رَّبِّكُمْ وَرَحْمَةٌ فَمَنِ اعْتَدَى بَعْدَ ذَلِكَ فَلَهُ عَذَابٌ


أَلِيمٌ {178}


يا أخ إبراهيم يا مبهم هل إحنا بنرحب بالعضوة الجديدة ولا بنقول لها إحنا داخلين حرب


ياراجل يا مثقف يا متعلم فى أسلوب للكلام والترحيب بالعضو الجديد


أنت غرست فيها التشاؤم من قبل ما تدخل المنتدى


يا أخى أنت قلت من قبل إنك


كرهت المنتدى مع العلم أنت لم يستغرق إشتراكك سوى 40 يوم



فبلاش تكره أى شخص آخر يرغب بالإنضمام للمنتدى


فإن شئت إن تخرج من المنتدى فهذا شأنك


وإن شئت أن تبقى فجميع الأعضاء مرحبين بحضرك



فملوش لازمة تشوية صورة المنتدى بهذه الدرجة


وهختم كلامى بهذه الأية الكريمة :


يايها اللذين امنوا اذا جائكم فاسق بنباء


فتبينوا ان تصيبوا قوما بجهاله فتصبحوا على ما فعلتم نادمين



رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 8:20 am من طرف amira marmar


رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 9:37 am من طرف Mr .Ashraf

أهـــــــــــــــــــــــــــــلاً وسهــــــــــــــــــــــــــــلاً



بأختنا المهندسة الجديدة




"¨°°o°°¨]§[°°]§[¨°°o°°¨"




أسعدنا تواجدك




بيننا على أمل أن تستمتعى وتستفيدى





وننتظر مشاركاتك وتفاعلك فمرحباً بك بين إخوانك وأخواتك



تفضلى معنا في هذا الصرح



المتماسك بأعضاءه



فساعدينا على اكمال وجه هذا



الصرح بإشراقتك عليه



ونتمنى لك الإستفاده



والإفــــــــــــــــــــــــــــــــــاده






ونسأل الله لك التوفيق والنجاح والتميز



رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 1:36 pm من طرف لا امان لبشر
الحق عليا اني بنورها وبوعيها من اللي ممكن يحصل لها ومن السلطه والكوسة والبطيخ
وبعدين هي اللي تعلق علي كلامي مش حضرتك يا مستر ولا انا ممنوع
وممكن تعرفني يا مستر ايه اللي مضايق حضرتك كده
ياااااا مستر خلي في شوية حريه وبعدين كلامي مش فيه حاجه عيب وهي ممكن تتابعه او تتجاهله
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 1:51 pm من طرف arab_einstein
اهلا بحضرتك في المنتدي كنتي الأول ضيفه لكن دلوقتي اصبحتي واحده من اسره المنتدي

اكيد عندك كتير ممكن تفدينا بيه وان شاء الله نتعلم كتير من مواضيعك

شرفتي المنتدي بتسجيل حضرتك

اهلا بيكي
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 3:07 pm من طرف ali elmorsy
اهلا وسهلا بالعضوة الجديدة ياسمين
ونتمنى لكى الافادة والاستفادة من منتدانا ولمنتدانا
ومرحبا بك معنا فى هذا المنتدى الرائع
وفى انتظار موضوعاتك
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 3:13 pm من طرف لحن الخلود
اهلا بيكى ياباش مهندسه
نورتى منتدانا
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 5:13 pm من طرف Mr .Ashraf
نرد عليك يا أيها العضو المحترم لا أمان لبشر ،،،


أولاُ : أنت بتقول الحق عليا إن بنورها ولكن أنت مش بتنورها


أنت بتهربها من المنتدى قبل ما تسرد ولا موضوع



ولأ أحد رأى موضوعاتها مع العلم موضوعاتها ستكون ذات مدلول وهادفه


على خلفية ثقافتها العلمية


ثانياُ : أنت إتهمتنا بأنه منتدى كوسه وسلطة وبطيخ كويس فكرتنا نطلب


من الماستر عماد



يفتح لنا قسم للطبيخ .



ثالثاُ : أنت بتقول إن من حقها هى اللى ترد على كلامك فأين الأن مسؤلية


المديرين المساعدين والمديرين



عندما يرون أعضاء يشككون فى قوة المنتدى وتماسكه وهذا واجبنا المحافظة


على المنتدى من المشككين


المدسوسين بهدف تخريب المنتدى وأنا لا أمنع أى عضو فى إبداء رأيه


وهذا واضع إننا بنترك جميع أرائك وتعليقاتك


ولكن بالإيجاب وليس السلب


وأنت بتقول أيه اللى مضايقنى أقول لحضرتك :


المنتدى منتدى مدرستى التى أعشقه وبيتى الثانى


فهل من حقى أغار علية ولا مش من حقى .


كنا منتظرين منك تسير على درب الأخ : أحمد فورزى ( أنشتاين العرب )


وألأخت ( بداية إنسانة جديدة )


والعضوة ( مرمر )


والأخ ( على المرسى )


وألأخت ( لحن الخلود )


ولكن أنت نهجت طريق آخر هو تكريهها فى المنتدى


قبل ما تشترك ولا بموضوع واحد



كنا منتظرين منك تقول لها :


المنتدى رافع يديه لك المنتدى منور بحضرتك منتظرين


موضوعاتك القيمة نورتى مرحباُ بك



هى دى وجهة نظرى يا أخ إبراهيم


بلاش أسلوبك هذا يا أخ لا أمان لبشر لتشوية صورة المنتدى


وهى دى طبعتك من بداية إشتراكك فى المنتدى النقد فقط لا غير


رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 5:46 pm من طرف Rewayda
مرحبا بالمهندسه

ياسمين

نورتى المنتدى ويارب تقضى وقت سعيد معانا

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 7:01 pm من طرف Mr.Emad
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 8:05 pm من طرف همسه الامل
اهلا بيكى يا مهندسه ياسمين ويارب منتدانا يعجبك
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 9:02 pm من طرف نداء الامل
يا اهلا بالنور كــــــــــله منورة يا ياسمين

نورتى المنتدى وبيتك الثانى وياريت يعجبك

وتكونى فيه ع طــــــــول
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الإثنين أبريل 12, 2010 9:15 pm من طرف M & SH
يا ميت مرحب يا ميت مرحب

يا مراحب بأصحاب البيت

أدخلى برجلك اليمين أحلى منتدى

أنشاء الله هيعبجك يا م:

يـــــــــ سمين ـــــــا
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الثلاثاء أبريل 13, 2010 1:51 am من طرف لا امان لبشر
بس انا مش بشوه المنتدي يا مست المنتدي لو انا مش لقيت فيه ناس كويسه ومحترمه مكنتش هكمل فيه بس للاسف فيه نسبه كده بتحب تطبخ معا بعض دا اللي لاحظته ولا مش من حقي اتكلم وبعدين المنتدي عبارة عن ساحه حوار مش عشقك ولا بيت حضرتك لوحدك واللي بيحبه اكيد هيحافظ عليه وهيعمل له الصالح وبعدين ايه كل الاتهامات دي ليا وبعدين انا مذكرتش اي عضو ولا غلطت في حد بلاش كده يا استاذ اشرف اصل ازعل منك بجد
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الثلاثاء أبريل 13, 2010 8:15 am من طرف Mr .Ashraf
نبدأ كلامنا أولاً يا صديقى العزيز ( لا أمان لبشر ) الإسم الذى يعنى التشاوم من البشر


والآخر تقول موضوعاتك كلها حزن وتشاؤم


نسيب الحزن مش عاجب نكتب فى العشق مش عاجب


ياريت تعرفنا نكتب فى أى ناحية


تمعن فى هذه الأيات الكريمة جيدا


وياريت تفهم معنها جيداً


قال الله تعالى:


أَتَأْمُرُونَ



النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَكُمْ وَأَنْتُمْ تَتْلُونَ


الْكِتَابَ أَفَلا تَعْقِلُونَ


وقال تعالى :


يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ



تَقُولُونَ مَا لا تَفْعَلُونَ


قال تعالى :


كَبُرَ مَقْتاً عِنْدَ اللَّهِ أَنْ



تَقُولُوا مَا لا تَفْعَلُونَ


ياريت تنظر أولا فى بداية ترحيبك بالعضوة الجديدة المهندسة قولت أيه


قولت إنك بتنصحها وهى مش محتاجة نصح لأنها مثقفة ومهندسة فاهم


يعنى أيه مهندسة وأكبر منك سنناً



نرجع ونقول تانى الملافظ سعد


يعنى اللسان يبيطلع كلام حلو وسكر يا بيطلع شرب ( حصو ) يعنى



المنتدى مش ملكى يا محترم ولا ملك أبويا .


نرجع للأهم : يا سيدى الفاضل أنت بتقول أن المنتدى مش ساحة عشق


ياريت ترجع لموضوعاتك وتراجع نفسك أولاً :


أنا بحب أتكلم بالمنطق والبراهين زى مرتضى منصور تماماً


شوف أنت كتبت أيه عن العشق وعن الحزن اللى أنت معترض عليها منى خصوصاً



نعرفك على بعض موضوعاتك اللى كلها حزن وشجن وعشق


بعضها وليس كلها كى تفكر نفسك فقط



( الحب الأول - بعدك عنى قدرى - سأظل أحب حتى الموت - حبيبتى -آه منك يا حزنى - هل

تأثرت حياتك برحيل إنسان - مدينتى سميتها الأحزان - لا أحب أن أكون ماضى )

وهسأل حضرتك سؤال وياريت تأجب بما يرضى الله .


هل تجوز لك هذه الموضوعات وعندما أكتبها أنا تبدأ فى نقدها ؟

ياريت ترد يا سيدى الفاضل على كل هذا


والمثل بيقول اللى بيته من زجاج ميحدفش الناس بالطوب


ماشى يا عسل


وأنت قولت مرتين من قبل ونقدك الدائم إنك زهقت من المنتدى وقرفت منه بسببى


وأنا محبش أجيب لك إكتئاب ويكون أنا السبب


فبلاش تخرج من المنتدى وإحنا دائماً بنحترم الرآى والرأى الآخر


إذا كنت بتتعب من موضوعاتى المنتدى مليان موضوعات آخرى


فبلاش تتعب من موضوعاتى ولا تدخل عليها


طالما هى بتتعبك كدا

والمثل بيقول أيضا : طول ما الماء فوق النار بيحصل له أيه .... بيفضل يغلى


فإبعد عن النار أى موضوعاتى اللى بتخليك تغلى .


والأخر تقول بلاش أزعل منك


وكفاية كدا


وياريت بعد ما تكتب الردود تراجع الغلطات الأملائية


ولك منى أجمل المنى وأرق تحياتى


رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الثلاثاء أبريل 13, 2010 3:34 pm من طرف لا امان لبشر
مشاااااء الله دا حضرت بارع في الامثال
وبالنسبه للاخطاء فا دا مش مني من الكيب ورد
والمنتدي فعلا مش ساحه عشق ولا ينفع يبقي كده احنا بناقش بنكمل بعض
بنحاول نوصل بعض للرقي ومستوي ثقافه اعلي واللي عنده معلومه او وصفجميل بيضيفه
وبلاش لغه التهديد
وانا من عشاق مرتضي منصور وكمان راجل من انصاره في البلد
وايه اللي دخل المواضيع في الترحيب بلاش كده ماشي يامستر اشرف
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الثلاثاء أبريل 13, 2010 4:42 pm من طرف Mr .Ashraf
كــــــــــــــــــــــــدا


تعجبنى يا أبو خليل فى كلامك إحنا عوزين نرتقى بالمنتدى للأمام


مش كل واحد بقف للتانى على غلطة


زى ما حضرتك بتقول اللى عنده معلومة ثقافية إجتماعية سياسية ولكن أنت ملكش فى السياسة


أو بتحب تتحدث وتخوض فيها


وفين لغة التهديد اللى أنا وجهتها لك فى كلامى


أنا قولت وياريت تتمعن فى الكلام كويس قولت تبعد كن موضوعاتى اللى بتتعبك


وأن عرفتك إن كلامك فيه النقيض يعنى أنت مش عجبك الموضوعات الحزينة والعشق


وأنت حضرتك بتكتبها


وإذا كنت مثل ما بتقول إنى ضليع فى الأمثال الشعبية فإحنا مجتمع ريفى بطبيعة الحال


وهذه الأمثال دارجة عندنا بخلاف أنا دارسها


فى تانية كلية الآداب قسم إجتماع مادة إجتماع اللغة والأدب والرواية


فيعنى دى حاجة لا هى جديدة عليك ولا عليا


وكدا إحنا بدأنا صفحة جديدة


وأنا من أنصار مرتضى منصور وأعرف جيداُ إنه من عندكم من ميت غمر


مع العلم أنا أهلاوى متعصب ولكن بحب مرتضى منصور


لأنة بيكشف كل فاسد ويكفى إنه وقف ضد المحامى فريد الديب


ضد الجاسوس اللإسرائيلى عزام عزام وهذا شرف له ولجميع المصريين


وفى النهاية لك منى أجمل المنى وأرق تحياتى يا أبو خليل
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:05 pm من طرف لا امان لبشر
ماشي يا مستر صفحه جديده
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الأربعاء أبريل 14, 2010 6:44 pm من طرف IrOn MaN
يا جماعة دا موضوع ترحيب بعضوة جديدة


اكيد ياسمين طفشت اول ما شافت الخناقة دى


خافت لتمسكـــــــــوا فيها


ههههههههههه
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الأربعاء أبريل 14, 2010 7:50 pm من طرف عصفورة الجنة
والله المنتدى كلة بقى شكل الايام دى

كفاية ياااناااااس والنبى
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الأربعاء أبريل 14, 2010 10:03 pm من طرف prOf



اهلا بيك كا عضو جديدة
ارجوا منك التفعيل بالمنتدى
والمشاركة معنا
بس انا بشبه
حضرتك جزائريه
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الأربعاء أبريل 14, 2010 11:20 pm من طرف بداية انسانة جديدة
فعلا ياسمين جزائرية
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الخميس أبريل 15, 2010 2:44 am من طرف IrOn MaN
عادى طبعا مفيهاش حاجة


المهم بس تشارك معانا


مستنيين مواضيعك ومشاركاتك يا ياسمينا
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الخميس أبريل 15, 2010 12:52 pm من طرف prOf
بس انا كنت عاوز منها طلب

كنت عاوز منتدى عقبه بن نافع

رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الخميس أبريل 15, 2010 1:00 pm من طرف بداية انسانة جديدة
تقريبا المنتدى قفل
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الجمعة يوليو 16, 2010 12:14 am من طرف ElM3daWyY
اهلا
بيكى يا باش مهندسه ياسميـــــــــن



نورتى المنتدى كله بتسجيلك معانا



ويارب المنتـــدى يعجبـــــك



وفى
انتظار مشاركاتــــك ومواضيعــــك



اللى
اكيد هتكون رائعه زى ما فاطمـــــه بتقول
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الثلاثاء يوليو 20, 2010 6:17 pm من طرف Sico Hamo
جميــــــــــل جدااااااااااا
رد: ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية
مُساهمة في الخميس يوليو 29, 2010 8:37 am من طرف king hegazy
نورت المنتدى
 

ترحيب بالمهندسة: ياسمين العربية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة بيلا الاعدادية بنات :: المنتدى العام :: منتدى الترحيب بالاعضاء الجدد-
انتقل الى: