مدرسة بيلا الاعدادية بنات
مرحبا بالزائر نرجوا ان تقضى وقت ممتع معنا فى المنتدى ونرجوا ان تصبح عضوا فاعلا فى المستقبل
مدرسة بيلا الاعدادية بنات
مرحبا بالزائر نرجوا ان تقضى وقت ممتع معنا فى المنتدى ونرجوا ان تصبح عضوا فاعلا فى المستقبل
مدرسة بيلا الاعدادية بنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مدرسة بيلا الاعدادية بنات

منتدى تعليمى تربوى يعمل على ربط المدرسة بالتلاميذ واولياء الامور داخل وخارج المدرسة
 
الرئيسيةمدرسة بيلا الاعأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 محادثة رقم 6

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Mr.Emad
Admin
Admin
Mr.Emad


ذكر
عدد الرسائل : 5229
العمر : 55
تاريخ التسجيل : 16/08/2008

محادثة رقم 6 Empty
15012009
مُساهمةمحادثة رقم 6

A bad holiday

A: Good morning, can I help you?
B.: I'd like to make a complaint about my holiday in Portugal last week
A: I'm sorry to hear that. What exactly was the problem?
B: First of all the coach taking us to the hotel broke down and we had to wait for over two hours in the sweltering heat before a replacement arrived. Then when we got to the hotel we found our room hadn't been cleaned.
A: Oh dear, did you complain to the hotel staff?
B: Of course, but we were told all the chambermaids were off duty. Anyway, that's not all. The people in the room above sounded like they were having all-night parties, every night. I demanded another room but the receptionist told me the hotel was full.
A: Oh, I see.
B: And to cap it all the food in the hotel restaurant was awful. It was so bad we had to eat out all the time despite having paid for meals in the price of our holiday.
A: I do apologise. I'd like to offer you a 20% discount on the price of one of our Autumn breaks as a gesture of goodwill.
B: A 20% discount, you must be joking. I want to see the manager.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://bialabanat.ahlamontada.net
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

محادثة رقم 6 :: تعاليق

Mr.Emad
رد: محادثة رقم 6
مُساهمة السبت يناير 17, 2009 9:05 pm من طرف Mr.Emad
Admin كتب:
A bad holiday

A: Good morning, can I help you?
B.: I'd like to make a complaint about my holiday in Portugal last week
A: I'm sorry to hear that. What exactly was the problem?
B: First of all the coach taking us to the hotel broke down and we had to wait for over two hours in the sweltering heat before a replacement arrived. Then when we got to the hotel we found our room hadn't been cleaned.
A: Oh dear, did you complain to the hotel staff?
B: Of course, but we were told all the chambermaids were off duty. Anyway, that's not all. The people in the room above sounded like they were having all-night parties, every night. I demanded another room but the receptionist told me the hotel was full.
A: Oh, I see.
B: And to cap it all the food in the hotel restaurant was awful. It was so bad we had to eat out all the time despite having paid for meals in the price of our holiday.
A: I do apologise. I'd like to offer you a 20% discount on the price of one of our Autumn breaks as a gesture of goodwill.
B: A 20% discount, you must be joking. I want to see the manager.
محادثة رقم 6 Thanks10
alyaa96
رد: محادثة رقم 6
مُساهمة الإثنين يناير 19, 2009 12:23 pm من طرف alyaa96
لا إله إلا الله محمد رسول الله
...


آمـــيـن



بارك الله فيك
لؤلؤة المحيط
رد: محادثة رقم 6
مُساهمة الإثنين يناير 19, 2009 2:23 pm من طرف لؤلؤة المحيط
لا إله إلا الله محمد رسول الله
...

آمـــيـن

بارك الله فيك
Mr.Mosaad
رد: محادثة رقم 6
مُساهمة الإثنين يناير 19, 2009 10:48 pm من طرف Mr.Mosaad
محادثة رقم 6 11889975vp9

الحمدُ للهِ على نِعْمَةِ الإسْلامِ و كَفَى بِهَا نِعْمة
محادثة رقم 6 2011


Thank you
Mr.Mosaad
رد: محادثة رقم 6
مُساهمة الأحد يونيو 07, 2009 5:51 pm من طرف Mr.Mosaad
محادثة رقم 6 S22110
لـــــــــ( وشكراً )ــــــــــكم
king hegazy
رد: محادثة رقم 6
مُساهمة الخميس يوليو 29, 2010 8:09 am من طرف king hegazy
مشكور جدا
 

محادثة رقم 6

الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1

 مواضيع مماثلة

-

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة بيلا الاعدادية بنات :: المرحلة الاعدادية :: تعلم اللغة الانجليزية :: english-
انتقل الى: